tisdag 27 december 2011

Julen är över för i år...


Åter på jobb. Jul har firats på bästa sätt med härlig familj, god mat och fina klappar. Klapparna i år gick lite i ljusets tecken då vi fick en ny fantastisk fin taklampa till hallen, jättesöta sänglampor och Magnus fick en ny cool lampa av mig och Lowa. Återkommer med bilder... På jobbet är det lugnt och ganska trist. Tur att jag bara ska jobba idag och imorgon innan jag ta lite ledigt igen. Den här julen har känts alldeles för kort!

I går var jag och Jentan i skogen en sväng på fm och tränade sök. Så himla rolig denna gren är, ni anar inte! Jenta går som en klocka och gör mig sällan besviken. Nu gäller det bara att hålla ångan uppe och toppa formen till tävlingssäsongen i vår. Lydnaden ska vi fila lite på innomhus i vinter eftersom vi har hyrt en inomhushall en kväll i veckan hela jan och feb - underbart!

Ikväll kommer några av mina bästa vänner på besök. Dom är hemma hos sina familjer nu i mellandagarna så då passar vi på att ses :-) Kan sakna att ha dom i min vardag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar