I kväll skulle jag och Jenta tränat platsliggning med skott och lydnad på klubben. Men strax innan vi skulle packa ihop och ge oss iväg öppnade himlen sig och det började både regna och åska. Nog för att man ska träna i alla väder men åska, där går faktiskt gränsen. Fick bli en mysig hemmakväll istället.
Visar inlägg med etikett Polarna. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Polarna. Visa alla inlägg
torsdag 9 juni 2011
Nytt liv = ny blogg
Kanske låter drastiskt...
För en tid sedan bloggade jag ganska frekvent på www.nogg.se/sjolundajenta. Inriktningen var nästan uteslutande hundträning och det var både nyttigt och roligt.
Sedan Lowa kom in i våra liv har tillvaron förändrats och mitt liv blev plötsligt så mycket mer än bara hundträning. Jag väljer därför att starta upp en helt ny blogg där vårat nya liv som aktiv barnfamilj kommer att skildras när tillfälle ges. Självklart kommer vår älskade Jentasputt fortfarande få mycket plats, av den enkla anledningen att hon är en stor del av vår familj!
För en tid sedan bloggade jag ganska frekvent på www.nogg.se/sjolundajenta. Inriktningen var nästan uteslutande hundträning och det var både nyttigt och roligt.
Sedan Lowa kom in i våra liv har tillvaron förändrats och mitt liv blev plötsligt så mycket mer än bara hundträning. Jag väljer därför att starta upp en helt ny blogg där vårat nya liv som aktiv barnfamilj kommer att skildras när tillfälle ges. Självklart kommer vår älskade Jentasputt fortfarande få mycket plats, av den enkla anledningen att hon är en stor del av vår familj!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

