tisdag 30 augusti 2011

Tävling på G

Om det går så lång tid så att man glömmer lösenordet för att logga in till bloggen, då uppdaterar man för sällan, eller hur ;-)?
Anledningen till min frånvaro är att jag har för mycket annat att göra såklart. Jag har anmält till tävling om 10 dagar vilket känns på tok för snart... Jag har ju tränat för att kunna starta högre klass i över ett år men ändå känns det som vi är långt ifrån klara. Trodde jag hade söket under kontroll tills jag igår slänger ut en figge på nära håll, bara för att... Det gick inte alls, Jenta sprang nästan över den utan att hitta, alltså ett tydligt tecken på att näsan INTE är påkopplad på vägen in till mig på stigen. Jag hinner en sökträning till innan tävlingen...vet inte om jag ska börja trixa med detta nu eller bara köra lite pepp???
Lydnaden är låångt ifrån klar. Ja, egentligen är det inget moment mer än platsliggningen som jag är "säker" på...Det är så himla många nya moment i högre. Framåtsändande, skall, ink med stå, tungapporten...ja, det kan verkligen gå precis hur som helst. För att inte tala om upplet...
MEN vet ni vad, vet ni varför jag ska tävla? För att tävla med min älskade Jenta är det roligaste jag vet. Å 175 kr för att få värsta bästa träningen serverad och en härlig dag tillsammans med sin underbara kamrat är faktiskt inte speciellt dyrt...;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar